< 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 >
Összes találat: 453 db, 31 oldalon
Nekem a Sziget egy olyan lány, akibe szerelmes akarok lenni, de képtelen vagyok rá. Ha nagyon akarnám, jól érezhetném vele magam, hiszen szép, fiatal, kívánatos, csupa vidámság, valami mégis zavar benne, talán az, hogy mindig én fizetek. TOROCZKAY ANDRÁS ÍRÁSA.
A nyári fesztivál pontosan olyan, akár egy futó kaland. Nehéz utólag egyértelműen eldönteni, hogy jó volt-e vagy sem. SIMON BETTINA ÍRÁSA.
Az immár hetedik alkalommal megrendezett Győrkőcfesztiválon nem csak a gyerekek, de a szüleik is úgy érezhették, normális országban élnek. Ennél mi többet is lehetne egy fesztiváltól remélni? KOLOZSI LÁSZLÓ ÍRÁSA.
Ugyan van-e naprakészebb látvány a színpadon, mint egy vízadagoló automata, egy bevásárlókocsi vagy egy csapat pomponlány? Oberfrank Pál a korkívánalmaknak megfelelő Carment próbált rendezni. LÁSZLÓ FERENC ÍRÁSA.
Nino Rotának legalább két dallamát bárki elfütyüli (a 8 és fél tablóihoz írt zenét, illetve a Keresztapa szerelmi dalát). De vajon hányan tudják, hogy tizenegy operát is írt? KOLOZSI LÁSZLÓ CIKKE.
Barátaim elhívtak egy közeli rokonuk szalagavató ünnepségére, vidékre, ahol a kisváros parkjának színpadán a fiatalok műsorral készültek. A műsor után engem vizslatott mindenki, hogy én vagyok a kritikus, ez a munkám, mondjam meg, úgy szakmailag ez milyen produkció?
Idén már tényleg csak kis híja volt annak, hogy Rátgéber László átugorja az Orfűi-tavat, Péterfy Bori stage divingolt, a Kispálból pedig nem lett Omega. PUSKÁS PANNI ÍRÁSA.
A városmajori Szabadtéri Színpadon bemutatott Piszkos Frednek nincs több köze Rejtő Jenő világához, mint az eddig elkészült bármelyik magyar Rejtő-adaptációnak. Ez még akkor is így van, ha az abszurd szerepekre kivételesen sikerült alkalmas színészeket találni. KOLOZSI LÁSZLÓ KRITIKÁJA.
Mindannyian hataloméhes diktátorok vagyunk - derül ki Kappadókia fenséges sziklái között Nuri Bilge Ceylan új művében. A cannes-i fesztivál monumentális török versenyfilmje a mindennapokat felörlő játszmáinkat leplezi le - őszintén, felkavaróan, kegyetlenül. GYENGE ZSOLT KRITIKÁJA.
Kutyaholokauszt szolgál példázatként az emberi intolerancia ábrázolásához Mundruczó új filmjében. A bizonytalanságában és eldöntetlenségében kényelmetlen, meghatározhatatlan mozit a cannes-i Un certain regard szekcióban vetítették. GYENGE ZSOLT KRITIKÁJA.
A megboldogult nyolcvanas évek egyetemi színpados nemzetközi pantomimtalálkozóin haladóbb szellemű előadásokat lehetett látni, mint a Pokoli bál. E megidézett korszak kulturális „terméke” – más vonatkozásban – Boris Eifman is, a Tavaszi Fesztivál idei „sztárvendége”. KRÁLL CSABA KRITIKÁJA.
Nyilvános az idei POSZT versenyprogramja. A 14. Pécsi Országos Színházi Találkozó két válogatója, Császár Angela színművész és Sándor L. István színházi kritikus március 10-én sajtótájékoztatón jelentette be, mely előadásokat ítéltek a legjobbaknak a 2013. március 1. – 2014. február 28.
Címkék: POSZT 2014
Az Isztambuli Állami Opera Britten-előadása volt az idei Armel fesztivál legkellemesebb meglepetése. KOLOZSI LÁSZLÓ CIKKE.
Nyolc kelet-európai zeneszerző művét adta elő a Honnan? Hová? Mítoszok, nemzet, identitások elnevezésű kétestés koncerten az Eötvös Péter vezényelte Ensemble Modern. A zene, úgy tűnik, a XXI. században is alkalmas konkrét gondolatok kifejezésére. ZIPERNOVSZKY KORNÉL CIKKE.
A Budapesti Fesztiválzenekar új fesztiválja hidakat kíván verni Európában köztünk és egy-egy kiválasztott nemzet zenekultúrája között.
< 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 >
Összes találat: 453 db, 31 oldalon

Kiemelt ajánlónk

Október 25-én az Átriumban Az Őrült Nők Ketrece című előadást játsszák. Kritikánk itt olvasható.

Tovább a cikkhez
Port.hu