AZ EMBERKE TRAGIKOMÉDIÁJA
Színház /

AZ EMBERKE TRAGIKOMÉDIÁJA

Vajda Gergely: Az óriáscsecsemő / Armel Opera Festival

A társadalom bedarálja az egyént, ám az operairodalom még ebből a szomorú és alighanem örök tényből is profitálhat. Erre bizonyság Vajda Gergely első - és egyszersmind legutóbbi operája, Az óriáscsecsemő. LÁSZLÓ FERENC ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

A FEKETE DON
Zene /

A FEKETE DON

Quincy Jones 85 a Sportarénában

Július 16-án este az amerikai zeneipar egyik igazi óriása ünnepelte a születésnapját Budapesten. De vajon miért nem érdekelt ez szinte senkit sem? GREFF ANDRÁS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

A LASSÚSÁG DICSÉRETE
Zene /

A LASSÚSÁG DICSÉRETE

Melody Gardot koncertje / Müpa

A YouTube-korszakban, amikor az interneten már nemcsak klipeket, hanem teljes koncertfelvételeket is nézhetünk, élőben vajon mennyire vonzó és érdekes egy lírai dalokat előadó, halk szavú, folyton feketében járó, tekintetét sötét napszemüveg mögé rejtő énekesnő? OROSZLÁN ANIKÓ ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

ÉJJEL KETTŐ A FÉRFIVÉCÉBEN
Zene /

ÉJJEL KETTŐ A FÉRFIVÉCÉBEN

Fishing on Orfű 2018

Ha egy zenekar tényleg annyira szeretne befutni, mint a Csoki és Hipo, akkor érdemes nekik kicsit segíteni. A kilencvenes évek magyar popzenekarainál már úgyis megtanultuk, hogy bárkiből lehet sztár. PUSKÁS PANNI ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

HANGOK A SÖTÉTBŐL
Színház /

HANGOK A SÖTÉTBŐL

A Hungary Live Festival mögé

Céloztam rá: New Yorkból alig valami látszik az európai, pláne a magyar színházi világból. Az először megszervezett Hungary Live Festival ezen kívánt változtatni. A jetlag elmúltával ideje van az összegzésnek. JÁSZAY TAMÁS ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

Színház /

VERDIMUSICAL

Verdi: Rigoletto / Szegedi Szabadtéri Játékok

A musicalsikerek nyomába eredt Harangozó Gyula, amikor művészeti vezetőként a Rigolettót választotta a Szegedi Szabadtéri Játékok idei operabemutatójának. MÁROK TAMÁS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

A MÁSIK RÓMEÓ
Színház /

A MÁSIK RÓMEÓ

Beszélgetés Kocsis Dénessel

Az István, a király címszerepére készülő Kocsis Dénessel, a Budapesti Operettszínház művészével pályája ívéről, a kollégákkal és a közönséggel való kommunikációról beszélgettünk. Meg arról, mire gondolt, amikor még Rómeó tálcatartója volt a színpadon. JÁSZAY TAMÁS INTERJÚJA. Tovább a cikkhez